Welkom bij het IM-Register, hét keurmerk voor de Interim Management branche. Het IM-Register maakt professionaliteit van Interim Management zichtbaar in al zijn facetten. Onafhankelijk, openbaar en onpartijdig!
Bij niet naleving van één of meer van de regels uit de Gedragscode kunnen degenen die zich onderworpen hebben aan de gedragscode ter verantwoording worden geroepen voor hun handelingen of nalatigheid.
Wie kan beklaagde zijn?
Wie kan klagen?
Iedereen die een redelijk belang heeft (ter beoordeling door de Tuchtcommissie) kan een klacht indienen.
Waaraan dient de klacht te voldoen?
De volledige procedure staat beschreven in artikel 1 van het Reglement van Tuchtrechtspraak. Hieronder vindt u de belangrijkste eisen:
Wie behandelt de klacht?
De Tuchtcommissie behandelt een klacht in de eerste instantie conform de bepalingen van het Reglement van tuchtrechtspraak. Zo nodig behandelt de Raad van Beroep een klacht in hoger beroep.
Griffierecht
De klager wordt voorafgaand aan de behandeling een griffierecht in rekening gebracht. Indien de klacht geheel of gedeeltelijk gegrond wordt verklaard, wordt het betaalde griffierecht terugbetaald aan klager.
Gegevens tuchtcommissie:
Clingendael Advocaten
Tuchtcommissie KID
t.a.v. mevr. mr. dr. J.G.F.M. Hoffmans
Postbus 90451
2509 LL Den Haag
tel. 070 820 01 00
tuchtcommissiekid@
Bezoekadres:
Bezuidenhoutseweg 161 te Den Haag
http://www.imregister.nl/melding-klacht
© 2021 IM-Register.